06/11/2020

Inmiddels zijn de contacten tussen de Voedselbank en de Lionsclub Rijswijk hecht te noemen.
De Rijswijkse Lions wilden voor de 3e keer in 2020 de Voedselbank ondersteunen.
Met één telefoontje naar de Voedselbank werd duidelijk waar op dit moment extra behoefte aan is.
Voor de zomer was het bakboter en tandpasta, nu op dit moment is er behoefte aan maandverband.

Recent waren er diverse hartverwarmende initiatieven van particulieren om maandverband in te zamelen. De Lionsclub Rijswijk is blij ook mee te kunnen helpen.
In deze tijd van Covid-19 heeft iedereen het net wat zwaarder dan normaal en is alle hulp en steun welkom.

Het Rijswijkse Dagblad dat altijd ruimte maakt om het sociale initiatief binnen onze gemeente te laten schitteren, heeft er een leuk artikel over geschreven. Dank daarvoor!