Lions Rijswijk verzamelt samen met Wethouder Brederodeschool voedselpakketten voor de Voedselbank.

03/04/2024

“Rondom de Kerst is er altijd veel aandacht voor de voedselbank. Maar daarna ebt de belangstelling wat weg. Dat heeft ervoor gezorgd dat we hebben gekozen voor Pasen”, vult Norbert van Lions Rijswijk aan. In nauw overleg met de ouderraad van de Wethouder Brederodeschool is de actie besproken. “In de klassen is aandacht besteed aan de Voedselbank en het werk dat ze doen. Twee weken voor Pasen zijn verzamelkratten opgehaald bij de PlusMarkt Jongeotter en door de kinderen in de schoollokalen neergezet. De scholieren namen van huis houdbare producten mee om te doneren. De kinderen waren er niet alleen nauw bij betrokken maar ook trots dat we mee te doen”, vertelt juf Lisanne de Rijk.

Volg link voor het hele artikel.

Clubinformatie

Correspondentieadres: