04/02/2021

Eind 2020 / begin 2021 zijn er weer DE-punten ingezameld.
Op verschillende locaties in Rijswijk stonden er inzameldozen. Veel mensen hebben hier hun gespaarde punten in gedoneerd.  Welgeteld zijn er totaal 282.381 DE-punten ingeleverd, een fantastich resultaat.

Dat leverde zo’n 630 pakken koffie op voor de Voedselbank in Rijswijk.
De Lionsclub Rijswijk bedankt iedereen die zijn/haar steentje heeft  bij gedragen aan dit mooie resultaat.
Gooi uw DE-punten dus niet bij het oud papier, maar spaar ze op voor de volgende keer.

De punten worden gebruikt om bij Douwe Egberts koffie te kopen voor de voedselbank. D.E. is zo enthousiast over dit idee dat het daarop een bonus van 20% geeft.

foto: Ton de Liefde (2020)

Inzamelpunten 2020/2021
Door de beperkingen die Corona nu eenmaal oplegt is het aantal inzamelpunten helaas beperkt. Maar toch kunt u er altijd een vinden.

1. In de Albert Heijn XL aan het Boogaardplein staat naast de paktafel een zuil waarin oud en vreemd geld kan worden gedaan.
    Vanaf nu tot begin januari dient deze ook als verzamelpunt voor DE waardepunten.
  2. In Oud Rijswijk, in de nieuwe bloemenwinkel van Amarantha bloemsierkunst, Herenstraat 9.
  3. Op de zaterdag markt in Rijswijk centrum bij Daan Souverijn Bloemen op het Tollensplein staat ook een verzameldoos voor de waardepunten.
  4. Bij de Bibliotheek aan de Vliet Locatie Rijswijk aan het Generaal Eisenhowerplein 101.
    In de week van 2 december a.s. is de bibliotheek aan de Vliet locatie Rijswijk ook een verzamelpunt.
  5. En bij de Subway op Rijswijk Station!

Heeft u veel punten en passen die niet in de zuil of verzameldoos? Stuur een SMS of Whatsapp aan 0654981825 en de Rijswijkse Lions vinden een oplossing.