Zaterdagavond 3 november 2018 organiseerden wij voor de 2e keer een IRISH NIGHT. Dit keer was de fundraiser ten behoeve van het goede doel Stichting Make A Wish, vroeger bekend als stichting Doe een Wens!

De avond stond geheel in het teken van het prachtige Ierland.
Ierse muziek, Ierse dansers, Ierse hapjes en uiteraard een proeverij van Ierse bieren. Wij mochten zelfs ook de Ierse ambassadeur de heer Kevin Kelly verwelkomen op deze mooie avond.

Drie leden van de Werkgroep voor de Irish Night 2018 van onze Lions Club (v.l.n.r.) Ron, Ben en Norbert samen met ambassadeur de heer Kevin Kelly.
En Yvon van de Werkgroep voor de Irish Night 2018.

Het Rijswijks Dagblad heeft een prachtig artikel over onze Irish Night geschreven met een leuke film erbij, die kan je hier bekijken: Rijswijks Dagblad.

De Werkgroep Irish Night 2018 heeft er vele uren ingestoken om deze feestelijke fundraiser te organiseren.

Circa 180 gasten waren aanwezig en hebben deze avond tot een gezellige en zeer succesvolle Irish Night gemaakt.

Met het kopen van een toegangskaart en het meedoen aan de loterij en de veiling, hebben we met z'n allen 2500 euro weten op te halen voor Stichting Make A Wish.

De prachtige cheque is professioneel voor ons opgemaakt door onze vrienden van Letter Z Design

Met dit mooie ingezamelde bedrag kan deze stichting de allerliefste wensen vervullen van kinderen in de leeftijd van 3 tot 18 jaar met een levensbedreigende ziekte. En zo helpen we met z'n allen om deze kinderen weer even kind te laten zijn in plaats van patient, en ze de positieve energie te laten voelen als hun liefste wensen uitkomen!

Dank ook aan onze sponsors voor deze avond, zonder hun steun was deze avond niet mogelijk geweest!

BenaLed B.V. Wateringen - Sir Winston Leisure Rijswijk - Rollema Transport B.V. Delft en Mechelen - Herberg Vlietzicht Rijswijk - Keltische Muziekgroep An-Deas - Kilkenny on Tap School of Irish Dance - Unicorn Ierse swing-folkband - De heer Lansink - De heer Van Oosterom - Venéco uit Maasdijk

Hieronder nog wat sfeerfoto's van deze, al zeggen wij dat zelf, zeer gezellige en geslaagde avond!