De Rijswijkse Lions leden hebben hand- en spandiensten verleend tijdens de uitvoering van de Heerlijke Meezingkerst van het Projektkoor Rijswijk op 17 december 2016.

Het Projektkoor Rijswijk verzorgde tijdens de benefietavond Irish Night op 5-11-2016 georganiseerd door de Lions Club Rijswijk i.o, een verrassend optreden geheel in Ierse stijl.

Het koor deed dit enthousiast en geheel belangenloos. Als tegenprestatie voortvloeiend uit een Beursvloermatch tussen het Projektkoor Rijswijk en de Lions Club Rijswijk, verzorgden zij 2 flashmobs tijdens de fundraising voor het Mappa Mondo.

De Lions leden hadden in ruil daarvoor toegezegd te komen helpen tijdens de uitvoering van de Heerlijke Meezingkerst op 17 december 2016.Gasten van het Projektkoor Rijswijk zijn door de Rijswijkse Lions o.a. naar hun plaatsen begeleid en hebben hun programmaboekjes overhandigd gekregen. Door deze ondersteuning konden de leden van het Projektkoor Rijswijk zich volledig richten op de muzikale uitvoering die zij gegeven hebben die avond voor de Rijswijkse gemeenschap.

Onze burgemeester was aanwezig om de muzikale avond te openen.