Douwe Egberts spaarpunten inzamelactie 2017 is afgesloten met een totaal van 168.00 punten, dat is goed voor 280 pakken heerlijke koffie voor de Voedselbank Rijswijk!
Hartelijk dank aan allen die bijgedragen hebben aan weer een succesvolle inzameling binnen onze mooie gemeente! Volgend jaar zijn we er weer met deze actie.

Lionsclub Rijswijk doet mee met een nationale actie voor het inzamelen van Douwe Egberts waardepunten. De in Rijswijk ingezamelde punten worden geteld en omgewisseld in pakken koffie en komen ten goede aan het uitdeelpunt Rijswijk van de voedselbank Haaglanden.

Hoewel Douwe Egberts eigenlijk geen punten meer omwisselt voor pakken koffie wordt er voor de voedselbanken een uitzondering gemaakt. Bovendien verhoogt Douwe Egberts alle donaties die in deze actie worden gedaan met 15%. Zo leveren iedere 600 punten een pak koffie op.

Geef uw D.E.-waardepunten nog meer waarde en stel deze ter beschikking aan de voedselbank!

Uw waardepunten, bij voorkeur geteld, kunt u tot 14 maart 2017 inleveren op de volgende adressen:

• Bruna, Herenstraat 5 Rijswijk
  • Smeele delicatessen, Herenstaat 47, Rijswijk