16/02/2017

Voor de 3e keer op een rij doen de Rijswijkse Lions mee aan de DE spaarpunten actie voor de voedselbank. Groot Rijswijk helpt ons elk jaar weer om voor de Rijswijkse inwoners aan te geven waar de DE spaarpunten kunnen worden gedoneerd.

Zij schreven het volgende bericht:

Onder streng geselecteerde gezinnen, huishoudens en alleenstaanden verspreidt de voedselbank wekelijks pakketten met voedselproducten, die vooral door producenten en distributeurs van levensmiddelen beschikbaar zijn gesteld. Koffie maakt daar meestal geen onderdeel van uit omdat dat lang goed blijft en er dus bijna nooit 'wat over is', maar zoals iedereen weet kunnen de meeste mensen moeilijk zonder een kopje koffie.

Lionsclub Rijswijk doet daarom mee met een nationale actie voor met het inzamelen van Douwe Egberts waardepunten. De in Rijswijk ingezamelde punten worden geteld en omgewisseld in pakken koffie en komen ten goede aan het uitdeelpunt Rijswijk van de voedselbank Haaglanden.

Hoewel Douwe Egberts eigenlijk geen punten meer omwisselt voor pakken koffie wordt er voor de voedselbanken een uitzondering gemaakt. Bovendien verhoogt Douwe Egberts alle donaties die in deze actie worden gedaan met 15%. Zo leveren iedere 600 punten een pak koffie op.

Geef uw D.E.-waardepunten nog meer waarde en stel deze ter beschikking aan de voedselbank!

Uw waardepunten, bij voorkeur geteld, kunt u tot 14 maart inleveren op de volgende adressen:

• Bruna, Herenstraat 5 Rijswijk
  • Smeele delicatessen, Herenstaat 47, Rijswijk