Als Lions Club Rijswijk waren wij weer aanwezig tijdens het Dickensfeest in Winkelcentrum Oud Rijswijk.

Niet alleen voor de gezelligheid, maar ook om lekkere broodjes gehaktbal en warme glühwein en chocolademelk aan alle bezoekers van deze altijd sfeervolle avond aan te bieden.
Wij hielden dit keer een actie om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Voedselbank.

Onze herkenbare stand stond op tijd klaar, gevuld met warme drank en gehaktballen. En het Rijswijkse en bezoekende publiek heeft in deze tijden gul gegeven en heerlijk gesmuld!

Met de opbrengst van deze avond hebben wij 150 kilogram mandarijnen kunnen overhandigen aan de Voedselbank Haaglanden.
Onzettend fijn om dit namens alle gulle gevers te hebben kunnen doen en met elkaar te hebben kunnen bijdragen aan een feestelijke en hopelijk gezonde kerst voor alle bezoekers van de Voedselbank Haaglanden!

Rijswijk TV was aanwezig bij het uitreikmoment bij de Voedselbank en hebben daar een leuk filmpje van gemaakt.

Volgend jaar zijn we er weer bij!