02/02/2020

De kaartverkoop voor 2 geweldige fundraisingevenementen van de Rijswijkse Lions is gestart: Een Golfwedstrijd en -clinic en een Fiesta España!
De Lions clubbranch Rijswijk zet zich dit lionsjaar in voor goede doelen die vallen binnen het jaarthema van de club: "Sport en Spel".  De beide acties waarvoor de kaartverkoop is gestart, zijn bedoeld om geld in te zamelen voor 2 prachtige organisaties die zich binnen Rijswijk en onze regio inzetten om mensen met een beperking actief mee te laten doen. Geweldig vinden wij dat als Rijswijkse lions! En wij weten dat meer inwoners van Rijswijk en omgeving dat ook vinden. Daarom 2 acties.

Helaas hebben we vanwege COCID-19 deze acties moeten cancellen maar hopen deze in 2021 alsnog te organiseren.

Golf voor Gehandicapten

Op 18 april 2020 om 14.00 uur start een gezellige en leerzame middag op de Rijswijkse golfclub. Het goede doel is Stichting Golf voor Gehandicapten. Het is de tweede keer dat we dit evenement organiseren samen met Stichting Golf voor Gehandicapten. Na de zeer goede ervaringen van vorig jaar, zijn we als Rijswijkse lions weer gevraagd hiervoor. En dat doen wij graag!
Door het lopen van 9-holes samen met gehandicapte golfspelers of door het volgen van een golfclinic gegeven door een echte pro, draag je bij aan dit goede doel.

Kijk op onze website en facebook voor meer informatie over dit evenement, of neem contact op met Norbert de Kramer of Tom Versluys.

telefoon e-mail
Norbert de Kramer 06-54784806 ndekramer@gmail.com
Tom Versluys 06-55505494 t.versluys@ziggo.nl

Fiesta España voor kinderdagcentrum Aandachtslab

Op 6 juni 2020 om 20.00 uur start een benefietavond helemaal in Spaanse sferen. Met onder andere een optreden van De Règâhs, veel Spaanse muziek en gelegenheid tot dansen, en Sjaak Bral die de presentatie van de avond op zich neemt.
Het goede doel voor de avond is het kinderdagcentrum Aandachtslab. Een prachtige organisatie binnen Rijswijk die zich richt op kinderen t/m 18 jaar met een ernstig meervoudige beperking (EMB).

Kijk op onze website en Facebook voor meer informatie.
Wil jij deze avond niet missen, dan kan je via deze link direct kaarten kopen.