Beursvloer Rijswijk 2016

Tijdens de Maatschappelijke Beursvloer op 9 september 2016 waren de Rijswijkse Lions goed vertegenwoordigd en zijn succesvolle deals afgesloten.

Met de afgesloten deals helpen wij elkaars ideeën en wensen uit te werken. Alles gebeurt op vrijwillige basis en er komt geen geldelijke vergoeding aan te pas.

Dit was het tweede jaar op rij dat wij als Lions Club Rijswijk i.o. deelnamen.

Hieronder de deals die wij hebben afgesloten:

Parkinson Café Delft en omstreken:

Uitwerken plan voor meer publiciteit. Als tegenprestatie geeft het Parkinsoncafé een uitgebreide presentatie.

Florence Steenvoorde en Projektkoor Rijswijk:

Lions verzorgt vervoer en begeleiding bewoners Florence Steenvoorde naar de Heerlijke Meezingkerst uitgevoerd door het Projektkoor Rijswijk in de Oude Kerk op 17 december 2016 .

Projektkoor Rijswijk:

Tijdens de Irish Night (benefietavond georganiseerd door de Lions op 5-11-2016 t.b.v. het goede doel Mappa Mondo) verzorgt het Projektkoor Rijswijk 2 flashmobs tijdens deze avond. Als tegenprestatie verzorgen de Lionsleden tijdens de Heerlijke Meezingkerst van het PKR voor de ontvangst gasten, uitdelen programmaboekjes en promotieflyers.

Museum Bescherming Bevolking:

Op 1 april 2017 wordt het Museum Bescherming Bevolking in Park Overvoorde officieel geopend. Lions leden helpen met de promotie en verlenen tijdens de openingsdag hand- en spandiensten. Als tegenprestatie verzorgt het Museum voor de Lionsleden een uitgebreide rondleiding en presentatie.

Inloophuis Haaglanden:

Voor wie geraakt is door kanker faciliteert het Inloophuis diverse activiteiten. Wij verlenen hulp m.b.t. de publiciteit en het inloophuis verzorgt een uitvoerige presentatie.