08/04/2017

280 pakken Douwe Egberts voor de Voedselbank in Rijswijk!
Dat is wat onze Rijswijkse bewoners en bedrijven dit jaar hebben gedoneerd via de jaarlijkse Douwe Egberts spaarpunten inzamel actie van onze Lions Club Rijswijk. Wij hebben in totaal 168.000 punten mogen tellen.

Dit was het 3e jaar op rij dat wij als Rijswijkse Lions aan de landelijke inzamelactie hebben meegedaan. Wij danken alle Rijswijkers die mee hebben gedaan, voor de eerste keer of herhaald, voor hun vrijgevigheid. En wij hopen weer op jullie deelname volgend jaar, want dan zetten wij de inzameldozen opnieuw neer in onze mooie gemeente!

Leuk om te weten, is dat er landelijk dit jaar 56.781.282 DE punten zijn opgehaald. Deze zijn goed voor 108.500 pakken koffie voor voedselbanken door ons hele land!