23/05/2024

Houd je van gezelligheid, een drankje en een hapje?
Kom dan naar de Rijswijkse Bier-/Wijnloop en maak een rondje door het sfeervolle oude centrum van Rijswijk.

Op zondag 23 juni organiseert Lionsclub Rijswijk dit unieke evenement samen met de plaatselijke horeca-ondernemers Ton’s, The White Horse Pub, Café de Lorresnor, Pool & Billiards Oud Rijswijk en De Wits. Wandelend langs de vijf locaties staat overal een tapbiertje, een glas wijn en een lekkere bite voor je klaar. Mis deze gezellige, echt Rijswijkse happening niet!

En, het mooie is dat je met je deelname ook nog een heel bijzonder Rijswijks initiatief ondersteunt: de lunch-loket van Don Bosco (volg link).
Daarnaast maak je ook nog kans op een diner-bon van een van de vijf ondernemers! Doe dan mee aan de loterij! Je gestempelde toegangskaart is je lot.
Vergeet niet je kaart bij een van de café’s achter te laten + je emailadres of je tel.nr. De trekking vindt plaats op zaterdag 29 juni. De winnaars worden telefonisch of via email op de hoogte gesteld.

Kaarten zijn in de voorverkoop voor euro 39,-  p.p verkrijgbaar bij de deelnemende ondernemers of te reserveren via de app (06 822 669 17).
Euro 4,- hiervan is bestemd voor het goede doel. Betaal met een tikkie.
Houd de aankondigingen op social media in de gaten en reserveer op tijd, want het aantal toegangskaarten is beperkt.

Het goede doel

Het lunch-loket project van Don Bosco (volg link) heeft tot doel Rijswijkse basisschool-leerlingen een onbezorgde schooltijd te bezorgen.
Hiervoor is steun nodig; in een groot aantal gezinnen in Rijswijk zijn de financiën niet toereikend om de kinderen met een gevulde lunch-box naar school te laten gaan.
Don Bosco heeft het initiatief genomen hieraan iets te doen. Dankzij bijdragen vanuit verschillende fondsen wil de stichting gezinnen gaan ondersteunen die in een moeilijke situatie verkeren. Op onze beurt willen wij, als Lionsclub Rijswijk, een bijdrage leveren aan dit project van Don Bosco.

Sponsor worden

Wij zijn hard op zoek naar sponsoren voor het lunch-loket project van Don Bosco. De bijdrage uit de opbrengst van de Bier-/Wijnloop versterkt het initiatief, maar is niet voldoende om de continuïteit te waarborgen. Wij zouden u daarom dankbaar zijn als u dit project financieel zou willen ondersteunen. Dan kan door een bijdrage te storten op rekening
NL21RABO 0309 9058 50 van Lionsclub Rijswijk o.v.v. lunch-box Don Bosco.

Met uw toestemming vermelden wij u als sponsor op onze website en in de social media.

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met ons via clubbranch.rijswijk@lions.nl