Wij mochten als Rijswijkse Lions ook dit jaar weer helpen bij het aanbrengen van de kerstversieringen voor de bewoners van Florence.
Dit doen wij al enkele jaren en dit jaar waren wij bij Florence Vredenburch.

Wat hebben wij weer genoten van de hartelijke ontvangst, de gezellige samenwerking met de medewerkers van Florence Vredenburch en andere vrijwilligers en de lekkere lunch die ons werd aangeboden! Het is prachtig om de ruimtes zo te zien veranderen in kerstsferen en de reacties van de bewoners maken het heel gezellig werk.

Dit berichtje is geschreven door Florence Vredenburch:

Lions helpen Florence Vredenburch in kerstsfeer

De decembermaand zit vol mooie momenten om te vieren met onze bewoners van Florence Vredenburch. De aankleding is zó belangrijk voor de kerst. Daarom zijn wij van Florence heel blij met  vrijwilligers die een handje willen helpen. Dit jaar hebben ook vijf leden van Lions Rijswijk de handen uit de mouwen gestoken om hun steentje bij te dragen. Het is een hele klus om de entree en het restaurant  in kerstsfeer te brengen. De kerstbomen, de toog bij de voordeur en alle andere versieringen hebben een goed plekje te gekregen. Voor de aankleding van de tafels zijn mooie kerststukken gemaakt, ook met hulp van de Lions. Wij gaan een sfeervolle kerst met onze bewoners tegemoet!